![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Älskar min iphone men har ibland problem med att skriva SMS m m pga mina långa naglar. Japp jag är ju tjej. Stötte på detta idag och undrar om nån vet mer och om den kommer hit?
Long Nails? No Problem With the PoGo Stylus For the iPhone | iPhone, iPhone accessories, pogo stylus | geeksugar - Technology, Gadgets, & How Tos. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
iPhone Touch Stylus - iPhoneButiken
Kallas Stylus men den är tyvärr inte i lager i den butiken dock.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Felmeddelande Detta tillbehör är ej .. .. | EVO_Pierre | Allt om iPhone | 11 | 2010-02-23 12:22 |
| Är detta normalt? | cysy55 | Allt om iPhone | 2 | 2010-01-18 15:09 |
| vad kan jag göra åt detta? | gladamange | Allt om iPhone | 2 | 2009-05-06 16:30 |
| Är detta ett seriöst företag eller? | Petros | Köpa iPhone | 7 | 2008-11-06 22:57 |
| Vad är lagligt och vad är olagligt? | Ponyboy | Allt om iPhone | 4 | 2008-09-12 19:43 |