![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#3 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Vadå olagligt? Beror på vad han vill överföra?
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
|
SSH är svårast och kanske jobbigast.
iPhoneBrowser är bra med många kopieringsfunktioner samt att alla "viktiga" mappar ligger i menyn som snabblänkar. DiskAid är rent fil-för-fil-överföring och det finns inte många funktioner för att lägga in många filer samtidigt. Jag började med DiskAid och innan jag visste att man kunde komma ner i /root-mappen så använde jag SSH. Efter att någon tipsade om iPhoneBrowser så använder jag det mest. Men ibland vill jag föra filer från en mapp till en annan på iPhonen och då använder jag båda programmen samtidigt. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Inte auktoriserad att föra över apps | Jorg | Allt om iPhone | 33 | 2010-03-24 18:10 |
| Föra över Program utan Itunes? | Gore_ | Allt om iPhone | 1 | 2010-03-21 11:52 |
| Hur man lurar iTunes att man har 3.1.3 när man har 3.1.2 | r_o_n | Upplåsning och jailbreak | 16 | 2010-03-12 09:08 |
| Quickoffice Files hur lägger jag över filer? | jasifil | Allt om iPhone | 5 | 2009-09-01 18:29 |
| Föra över filer till iPhonen | frenne | Allt om iPhone | 24 | 2008-08-13 07:10 |