![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
När jag är inne på vissa sidor som Aftonbladet eller Expressen i några minuter så stänger safari ner sig själv så jag kommer tillbax till menyerna. Varför? Någon mer som det hänt likadant för?
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Verkar vara ett vanligt problem att Safari kraschar med senaste firmware 2.1. Själv har jag inte upplevt det, men ett par här på forumet har gjort det.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Har hänt för mig en gång än så länge, och det efter uppgradering till 2.1.
För mig var det på mobil.dn.se
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2012
![]() |
Jag har samma problem med min iphone och min ipad.
Surfar på Safari och det bara stänger ner sig lite hela tiden. Har rebotat har resettat men inget hjälper. Ingen annan som har samma fel och lösning? |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Har du testat att blåsa om den totalt och sen ställa in som ny enhet för att vara säker på att inte få med nåt skräp från gammal säkerhetskopia?
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| stänger ner samtal | r2d2 | Allt om iPhone | 0 | 2009-07-08 20:44 |
| Cydia stänger ner innan jag hinner göra nåt? | Ojike | Upplåsning och jailbreak | 17 | 2009-06-21 11:29 |
| Iphone 3g resetar sig själv.. | DaBone | Allt om iPhone | 3 | 2008-12-08 16:41 |
| Mina Apps stänger ner efter start... | ahnstroem | Allt om iPhone | 4 | 2008-07-17 10:48 |
| Ladda ner bilder i Safari | Snackhat | Allt om iPhone | 0 | 2008-05-14 09:27 |