![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
|
Eniro gjorde en tabbe med sitt supersök innan som gjorde att vem som helst kunde spåra en mobil inom 50m radie av den exakta positionen. Efter att de upptäckt sin tabbe så togs det bort, men jag skulle gärna vilja se den igen.
Om du är dödsorolig så borde polisen kunna sköta det men de vill nog inte bli barnpassare i längden. Annars borde de finnas en app som du skulle kunna slänga ner i telefonen som håller koll på den. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Det är inget specifikt för iPhone och inte heller superexakt men Telia har en tjänst som heter Friend Finder. Kanske kan vara något.
Telia.se - Bredband, Telefoni & Digitaltv - hr hittar du tjnsten fr dig!
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Vill bara klargöra att delen av texten med "Orolig förälder" var bara ett exempel.
Jag ville bara veta om man kunde spåra mobben. Jag får söka vidare. Skulle tro att det är tveksamt att det finns. Till admin: Om ni ändrar i min rubrik skulle jag gärna se att ni editerar inlägget också. Att ni skriver i inlägget att ni har ändrat min rubrik. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
|
Citat:
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Okej. Anledningen till att jag ändrade din rubrik var för att göra den mer beskrivande. Men vi ska vara mer tydliga när vi ändrar rubrikerna. Får man fråga varför (kan vara bra att veta) du blev "upprörd" över detta.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Citat:
Speciellt ifall dom inte sen skriver vad och varför dom har ändrat i inlägget. Om en rubrik är väldigt otydlig (i relation till inlägget) så kanske en moderator kan ändra den lite, för att förtydliga. Men då ska man skriva i inlägget att man har ändrat och varför. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Spåra polarna | perk | Allt om iPhone | 5 | 2010-05-02 22:52 |
| Spåra din stulna iPhone? | Hinther | Allt om iPhone | 18 | 2010-02-01 12:03 |
| Stulen, spåra/spärra? | cronberg | Operatörer & abonnemang | 5 | 2009-12-13 15:43 |
| Högtalare i iPhonen | JokerM | Allt om iPhone | 3 | 2009-04-08 23:02 |
| Orolig köpare | Boizor | Allt om iPhone | 4 | 2008-12-24 14:39 |