![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Applikationer utan att ansluta till installer eller cydia
Tydligen så ingår inte mobildata i mitt abonnemang så jag får väl fixa det. Frågan är nu om man kan lägga in ex å,ä,ö i tangentbordet eller lägga in annat utan att behöva ansluta sig. Hur i så fall?
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Du kan ju ansluta via WiFi (som är gratis) om du vill dra ner saker via Cydia/Installer.
Om du har iPhone 2G så måste du installera SwePhone för att få ÅÄÖ. iFun.se - Allt om iPhone i Sverige Allt om SwePhone
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Fick det att funka efter lite inställningar. Funkar detta på FW2.1 också?
Så fort jag väljer något i installer så får jag upp Error unable to decode package. Senast redigerad av pinnen den 2008-09-28 klockan 18:07. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tomtom till iphone 3g s utan att jailbreaka ? | Sainth | Allt om iPhone | 8 | 2009-10-26 15:01 |
| Nu kan du unlocka iphone 3G utan cidya eller installer direkt genom datorn | De Rossi | Upplåsning och jailbreak | 22 | 2009-01-15 08:40 |
| Har inga program i cydia eller installer? | iphone_freddie | Allt om iPhone | 8 | 2008-12-30 14:58 |
| Bra sources till Cydia/Installer? | perk | Upplåsning och jailbreak | 17 | 2008-10-22 11:25 |
| Problem med Cydia och Installer till iPhone 2.1 | WezZ | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2008-10-08 00:20 |