![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
sms signal utan att ha fått sms?
Kan inte inbilla mig för nu är det andra gången i dag jag hör Iphones costum sms signal utan att ha fått ett sms. Någon som har hör om något liknande? Har haft igång itunes men den ska väl inte ge från sig något sånt ljud när man t.ex har uppdatering eller något i den stilen.
![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Du har kanske blivit sms beroende som jag, Jag skickar rätt mycket sms om dagarna så ibland hör jag signalen i huvudet går till mobilen men finns inge där
![]()
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
I tidigare mjukvaror så hade många problemet (bla jag) att telefonen INTE gav ifrån sig ljud när man FICK sms. Nu är det alltså bakvänt, och den låter alltså fast man INTE fått ett sms?
Steve Jobs verkar ha större problem än man tror. |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
|
Citat:
Om du nu hade igång iTunes så tror jag iTunes har samma ljud som sms signalen Tri-tone .. 99% säker på att det är samma.. Så om du under tiden importerade låtar i iTunes som var tvungna att konverteras så är det förmodligen iTunes som låtit ![]()
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur man byter sms signal efter jailbreaken. | Stefan | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-01-05 14:15 |
| Sänka SMS signal? | DJNeno | Allt om iPhone | 5 | 2010-01-04 12:42 |
| två sms frågor! (signal & läsning under samtal) | ming0ze | Allt om iPhone | 1 | 2009-11-07 03:02 |
| Ang. byta SMS signal, får det inte att funka! | princessofsweden | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2009-07-16 21:08 |
| sms signal låtar inte | annna | Allt om iPhone | 4 | 2009-07-16 12:56 |