|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
TV ut
Har sökt i forumet men inte hittat ngt om TV ut.
Tänkte det vore en häftig grej att koppla in sig på en TV när man är på jobbet (på lunchen såklart ) så att man slipper titta på den lilla iPhone-skärmen.Men vad jag förstått så måste man köpa Apples specialkabel (som kostar runt 350:-), finns det inga andra billigare kablar man kan använda? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Citat:
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
jag kan bekräfta att det inte funkar bra firmware 2.1 . jag kan titta i ca 5 sek sen bryts det och det står att detta är inte ett iphone tillbehör och vill du minska ljudströmningarna genom att sätta den i flygplansläge osv...
nyss köpt kabelen på iphonebutiken ![]() |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Tv-fjärrkontroll | Landing | Tillbehör & reservdelar | 3 | 2010-03-22 14:33 |
| Tv med internet@tv | iStaffan | Off-Topic | 4 | 2010-01-22 01:51 |
| Tv Plasma/LCD | ripperoo | Off-Topic | 31 | 2009-11-28 21:49 |
| Digitalbox till tv | trigger_killer | Off-Topic | 3 | 2008-09-12 22:05 |
| tv.iApps.se - Ny TV-Guide till iPhone lanserad | tv.iApps.se | Allt om iPhone | 13 | 2008-08-17 19:50 |