![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#21 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Fint, fint. Får väl hoppas att det var exet som hade sönder hans telefon, så han slipper pröjsa själv? Nu misstänker ju jag att så inte var fallet... Flickvänner har en lömsk förmåga att få ens frustration att gå ut över telefonen, av någon konstig anledning.
|
|
|
|
|
|
#22 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
|
Citat:
Som en lycklig iPhone ägare skulle jag inte ens ha tanken på att kasta min älskling, Aldrig, och speciellt inte över en quiga ;D
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Haha, galet roliga "historier" från Falle och Ponyboy
![]() Sammanfattningsvis så ska man inte ha något i samma ficka som man har sin iPhone, och åker den i golvet/marken så är det rätt kört faktiskt. Det var betydligt värre med iPhone 2G då den var otroligt hal (den har jag tappat några gånger). iPhone 3G har dock en annan form som ger ett mycket bättre grepp, men plasthöljet på iPhone 3G verkar vara mer utsatt för sprickor.
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
|
Citat:
![]()
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Jag har råkat tappa min en enda gång och det var på fyllan. Fallet blev dock inte mer än ca 50cm eftersom jag satt ner, den föll rakt på en tjock matta, haha, så givetvis hände ingenting med telefonen (men groggen hade ju lika gärna kunnat följa efter)...
![]() Jag håller i min iphone som om den vore en guldklimp, samtidigt som jag alltid förvarar den i en läderpouch. Tycker det är jobbigt när det ringer när man är ute och går på asfalt etc så man måste ta upp den. Och, jag tycker faktiskt den är mycket hal, speciellt på morgonen när alarmet ringer och man ska fumla med touchen. |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
|
Citat:
|
|
|
|
#27 (permalink) | |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Sprickor på vita 16GB iPhone 3G! | iphone77 | Allt om iPhone | 63 | 2010-05-04 09:56 |