![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
Citat:
![]() Har du testat att koppla in den i väggladdaren? Det går helt sjukt fort att ladda den på det sättet, du kanske bara har för många USB-prylar inkopplade i datorn... Det är inte för inte som USB-hubbar brukar komma med väggadaptrar ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Men det är helt omöjligt att köpa fel. Det är bara att säga att du har en laddare med amerikanska kontakter som du vill använda i Sverige, och låt dem ICKE sälja på dig nån stor jäkla transformator, det behövs bara för TV-apparater, stereos och så vidare (som inte har egna transformatorer). Alla slags laddare som det står 110/220 på funkar överallt utan att behöva ändra strömstyrka... |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Amerikansk hona till svensk hane, finns på kjell o company där har jag köpt min!!
// h
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Jag har ingen iphone själv men funderar starkt på att köpa en, det jag undrar är om det är samma "kontakt input" i iphonen som det är i ipod nano?
Om man isåfall skulle kunna använda väggladdaren jag har till min ipod nano även till iphonen för att ladda den? |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Jag köpte en duckhead på tradera av den här snubben:
DUCKHEAD Strömadapter till IPHONE/IPHONE 3G & Mac/Apple på Tradera. Den funkar men ser inte ut som på bilden (bilden är en orginalduckhead, den man får skickad är ett plagiat som är helvit (skär sig mot den applevita färgen) och inte heller passar perfekt rent fysiskt i kontakten. Den passar dock tillräckligt bra för att fungera men jag tyckte det var värt att nämna att det INTE är samma duckhead som på bilden om någon annan nu är inne på att köpa från den här snubben. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Dockstation för sync och laddning | _Niklas_ | Tillbehör & reservdelar | 1 | 2010-02-26 12:35 |
| Laddning + ljud ut underifrån | probe | Tillbehör & reservdelar | 1 | 2009-10-03 10:50 |
| Laddning av batteri | maackan | Allt om iPhone | 1 | 2009-07-19 01:19 |
| Laddning av Iphone kräver Itunes? | jasifil | Allt om iPhone | 4 | 2009-04-15 20:11 |
| Laddning av iPhone | KloN | Allt om iPhone | 5 | 2009-03-20 01:57 |