![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
iPhonerykten? Posta här!
Någon som sitter på någon trevlig information?
Funderar på en att köpa en Iphone nu här i jul, men det är ett Mac konvent nu den 5e Januari vad jag har hört, kanske dom släpper någon info om en ny iphone?Skriv alla rykten du hört! ![]() Senast redigerad av SouND den 2008-12-13 klockan 23:04. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Undantag är iphone 3g då info om den kom sent om jag inte missminner mig. Däremot är det väl 99% säkert att apple lanserar den nya 17" macbook pro (som jag skall köpa !! Hurra för mig! ) |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Att det kommer en bättre iphone nån gång är väl inte helt otroligt,men 32 gig är kanske inte det första man önskar sig om man säger så.En bättre kamera och en högupplöst skärm är viktigare just nu.
Nya macar kommer det nog fler av! |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Vi lär säkert se en ny uppdaterad version av iPhone i början på nästa år. Detta säger jag eftersom att många konkurrenter (läs: ex HTC) börjar komma ikapp.. De nya funktioner vi kommer att se lär bli kraftigare batteri, HD skärm, bättre kamera, etc.
Har egentligen inget som befogar det jag påstår, men det är ju Apple vi pratar om här ^^
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Slumpar fram telefonnr och skickar sms lite hur den vill när man skakar på den!
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
|
Citat:
![]() En iPhone Nano vore fett att bara flasha med om man har båda ![]()
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Rykte: Apple kommer sänka priset på iPhone - MacWorld
Gammalt rykte men inte skrivet i tråden. Funderar på att köpa en iphone, men om priserna kommer att sänkas med 42,3% ( Det innebär att iphonen kommer att kosta ca 3600 om nuvarande priset är 5995;- ) Så vet jag inte om jag bör vänta med att köpa den :O Vad tror ni om ryktet? ![]() |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Jag är generellt allergisk mot rykten, såå jäkla ofta är det tonårspojkar med vild fantasi som tänker ut nått som dom anser vore ballt, sen övertalar dom sigsjälva om att det kanske kommer och sen postar dom det på internet i nått forum där någon läser det och tar det alldeles för allvarligt.
Men en mer slimmad iphone med 32Gb, HD skärm och batteritid från helvetet vore ju trevligt ... och det är många som pratar om det så... DET KOMMER KOMMA EN NY IPHONE I SOMMAR MED HD SKÄRM, 32GiG och 7 DYGNS STANDBYTID!!!!!!111 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ROFLOL LMAO IRL EMO
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Posta YouTube videor här! | Ponyboy | Off-Topic | 93 | 2011-12-05 11:53 |
| Snowbreeze äntligen här. | Ponyboy | Upplåsning och jailbreak | 19 | 2010-01-22 14:53 |
| iPhone OS 3.0 är här! | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2009-06-18 14:10 |
| Köpa Iphone Här? | JokerM | Köpa iPhone | 7 | 2009-03-13 05:57 |
| Firmware 2.2 är äntligen här! | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2008-11-21 12:20 |