![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Iphone med kontantkort?
Hej!
Jag funderar på att köpa en Iphone. Om jag får tag i en olåst Iphone, kan jag använda mitt halebop kontantkort i den då? Om det skulle fungera, hur fungerar det med internet då? Hur betalar jag det? ![]() |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
|
Citat:
Vad gäller surfning så går det surfa ändå men om du skickar ett mejl eller liknande till halebop och säger att du vill ha ett 3g kort så får du ett nytt skickat på posten skulle jag tro. För dom har väl 3g kort? Det dras från kortet om du har pengar men ajaj vad fort dina pengar kommer ta slut med kontantkort.
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Jag undrar också över det här med internet kan man inte ha såhär som man har med en telia låst iphone att det kostar 99kr/mån så får man surfa hur mycket man vill om man har låst upp den och använder sig av tex telenor?
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
De flesta operatörer har olika alternativ med fastprs på surfen.Att låsa upp kan vara lite tjurigt på en nyköpt iPhone,eftersom de iphoner som levereras idag har nya basebandet.
Enda sättet att låsa upp dessa är med ett fakesim vilket sällan funkar särskilt bra. Om du inte redan har ett abbonemang så säljer telia,halebop och telenor iphoner med abb eller kontantkort,snacka med dom vetja. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
jag ska köpa en på blocket och låsa upp den sedan använda mitt telenor kontantkort(funderar även lite på att byta till ett telenor abbonemang)kan jag då fixa fri surf från telenor som funkar felfritt?
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Kolla så att det är BB 2.28.00 innan du köper, om du nu vill låsa upp.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone 3G med kontantkort - Australien | diXet | Köpa iPhone | 5 | 2009-02-05 15:47 |
| iPhone 3g med Telias kontantkort | sacco | Operatörer & abonnemang | 2 | 2008-12-30 08:28 |
| Telia: iPhone med kontantkort till jul | iPhoneinfo.se | Nyheter | 1 | 2008-11-20 18:13 |
| iPhone med Halebop-kontantkort | drule | Allt om iPhone | 12 | 2008-08-05 22:37 |
| Kontantkort tillsammans med iPhone 3G? | Viggetorr | Allt om iPhone | 2 | 2008-07-28 21:43 |