![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Jag har tänkt köpa en iphone 3g ett tag nu, men jag har hört att iphonen ansluter sig till internet hela tiden fast man bara har den i fickan och därför blir det jätte dyrt.
1. Går denna "auto-anslutning" till internet att slå av? 2. Om det går, Måste man jailbreaka för att kunna slå av denna "auto-anslutning"? 3. En annan sak jag även måste fråga om är om svensk ordbok m.m går att ladda ner till iphonen utan att jailbreaka? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Det går att slå av så att den inte alls använder internet (skriv bara hejhopp i apn:en)
Se förra frågan... Vad menar du med svensk ordbok? Det finns en automatisk stavningsmaskin som rättar dig om du skriver fel, den går att stänga av.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Om man ändrar apn så funkar inte surfen,och då är väl iphonen meningslös.Välj ett abbonemang med fastpris på surfen istället.
Om man inte vill ha internet i telefonen är det bättre att köpa någon gammal GSM-lur på blocket och spara flera tusen. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Slå av auto hämtningen av mail etc och se till att undvika gå in på safari/appstore/itunes samt andra apps som kräver internet när du inte har wifi på så är det helt kostnadsfritt
![]()
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Spåra iPhonen - orolig! | Xavier | Allt om iPhone | 7 | 2008-09-25 08:44 |