![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Det finns, vi sålde sånna på jobbet för nått halvår sedan. Typ som en docka med en kompositkabel ut och vanliga audiosladdar.
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Med en av-kabel till TV kan du bara visa bilder och youtube typ.. men har du jailbreakat kan du installera screensplitr och då få upp allt på TV-skärmen.
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Jag har kört Jaadu VNC innan och då kunde jag se datorskärmen i min iphone och styra datorn via telefonen. Menar du att det går att göra tvärtom? Kan jag få upp min iphone på datorskärmen och på så sett tex kolla på en film jag har i telefonen på datorskärmen utan att ha en sån kabel det pratas om här? Isåfall, vilket program behöver jag och hur får jag det att fungera?
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Moderator
|
Du behöver ett program som finns i Cydia som heter något med VNC om du söker så hittar du det.
Du kan inte titta på film från iPhonen på datorn eftersom VNC är väldigt laggigt. VNC från iPhone till datorn är en lyx om du skriver många sms och du råkar sitta framför datorn samtidigt. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| En död pixel på skärmen! | mengeme | Allt om iPhone | 31 | 2010-02-02 12:58 |
| Iphonen är svart på skärmen. | pabac | Allt om iPhone | 7 | 2009-09-05 16:05 |
| Litet vitt sträck mitt på skärmen?! | iPhone<3 | Allt om iPhone | 1 | 2008-09-16 20:47 |
| Ljusstyrkan på skärmen? | Maggelito | Allt om iPhone | 7 | 2008-07-17 20:18 |
| vit äpple på skärmen | wulvan | Allt om iPhone | 7 | 2008-04-14 21:01 |