![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Citat:
men har ingen aning om det finns ![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Kontakter från iphone till dator ?!
Hej
Jag har råkat ut för att iphonen börjar krångla och jag måste du återställa den. När jag gör detta så försvinner ju alla mina kontakter. Jag har mina kontakter som jag kan kopiera från mitt sim kort men då blir de så jävla fult på iphonen. de står helt konstigt. ni har säkert varet med om samma. typ "mob;mamma" ser typ ut så. Så jag undrar om man inte kan kopiera sina kontakter från telefonen in i itunes eller något liknande? så man slipper sitta och byta namn på alla kontakter . Jätte tacksam för svar |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Supermoderator
Mycket känd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Citat:
Jag antar att du har windows? Jag tror att man kan lägga över kontakterna i Outlook, och sedan när du har gjort en återställning så välj att synca med Outlook. Kör inte windows själv, men liknande funktion finns till mac.
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Supermoderator
Mycket känd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Citat:
![]() Men finns säker någon annan som kan detta bättre än mig.
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Att få över till Outlook gör du väl genom iTunes? Jag är också osäker, kör Mac
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Jo, jag kör
Antingen kan du gå in i kontakter>importera Har aldrig provat detta men kan vara värt ett försök? Mennär jag började (av en slump) synka kontakter till datorn synkade jag bara som vanligt (skulle lägga in musik) och det kom upp en ruta om att mer en 5% kommer ändrs på datorn pga kontakter. Men är väll nån skumm inställning jag har bara Annars kan du ju välja att synkronisera kontakter med outlook/kontakter elr vafan de heter, i itunes, dock så importerade jag bara kontakter till iPhonen inte exporterada till datorn. Annars borde det väll sparas på säkerhetskopia? ![]()
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Det enda jag gjorde var att kryssa i ''Synkronisera kontakter med:'' och valde Outlook och kryssade också i ''Alla Kontakter'' i fliken Info. Sen var det bara att synkronisera och vips så var dom i Outlook. Har du gjort detta?
Operatör: Tele2 Abonnemang: Kompis + Mobilsurf Large Senast redigerad av ZiLi den 2009-01-30 klockan 19:51. |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Konstigt
Jag har Microsoft Office 2007 installerat på min PC. Kanske därför det funkar för mig. Har för mig att det funkade med min iPhone 2G med den vanliga Outlook utan problem. Har du testat starta om datorn? Kunde inte heller se kontakter i Outlook förrän jag hade startat om min PC
Operatör: Tele2 Abonnemang: Kompis + Mobilsurf Large Senast redigerad av ZiLi den 2009-01-30 klockan 20:26. |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Även jag hade problem med att synka med outlook! Då skaffade jag mig ett google konto på gmail istället och valde det bland alternativen i itunes, då fungerade det klockrent!
![]()
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ersätta outlook kontakter med iPhone kontakter | Jimbo | Allt om iPhone | 3 | 2010-08-24 19:20 |
| Kopiera kontakter från iPhone till PC | tnakam | Allt om iPhone | 1 | 2010-01-27 09:32 |
| Skicka kontakter från Iphone till Sim | Niklas.dahlquist | Allt om iPhone | 4 | 2009-08-20 18:29 |
| Kopiera kontakter till nya Iphone 3g S | BrettFavre | Allt om iPhone | 3 | 2009-06-15 18:12 |
| Iphone Kontakter | Foffee | Allt om iPhone | 2 | 2009-01-06 16:19 |