![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
försvinner det från min iphone ?
Hej ,jag undrar om jag tar bort en film från min dator och jag har den inne på min iphone , försvinner filerna från min iphone då ? för dom försvinner väll från itunes eller hur ?
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Så fort du synkar iPhonen med datorn är dom borta från iPhonen
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Jag synkar filmer manuellt (drar in dem i itunes) och jag tar alltid bort filmerna från datorn och de stannar på iphonen .. Men det är väl för att jag kör det manuellt.
![]()
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Jag vet inte om jag fattar det här rätt .. Men jag drar dem rakt in iphonen och då kan man ta bort dem från datorn..
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Snälla hjälp mig! Det går inte att göra nånting med min Iphone | Fridlyst | Allt om iPhone | 37 | 2010-11-14 02:58 |
| Problem att överföra bilder FRÅN min iPhone 3G till min MacPro? | stefanis | Allt om iPhone | 15 | 2010-08-27 01:13 |
| syns det om jag använder min iPhone? | dannelainen | Allt om iPhone | 10 | 2010-01-29 10:15 |
| Har låst upp min iphone. Håller det ? | mriphone | Upplåsning och jailbreak | 4 | 2010-01-05 13:31 |
| Min gör det själv lösning för iphone 3GS i bilen | jompao | Tillbehör & reservdelar | 4 | 2009-10-06 18:18 |