![]() |
|
|||||||
Köp din iPhone 4 redan idag hos Telia här:
Köp din iPhone 4 hos Telenor
Köp din iPhone 4 hos Tre:
Köp iPhone 4-tillbehör hos iPhonebutiken.se![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#141 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2008
|
Det var inte farligt! Väl investerade pengar alltså
![]()
|
|
|
#142 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2009
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#154 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2008
|
Spotify Premium – reklamfritt för 69 kr/mån
Vill du slippa all reklam? Då kan du välja Spotify Premium. Just nu: 69 kr/mån i 12 månader (därefter ordinare pris 99 kr/mån). 12 månaders bindningstid på Spotify Premium. 12 månaders bindningstid tillkommer på ditt bredbandsabonnemang. Max ett Spotify Premium-konto per kund. |
|
|
|
|
|
#155 (permalink) | ||
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
Citat:
Citat:
Hur/var hittar man sitt offline bibliotek? Det måste ju ta upp utrymme på telefonen.
Some people play hard to get, I play hard to want. iPhone 3G 16GB 4.0 Jailbreaked med Redsn0w 3 efter unlock annars Felia iSurf Senast redigerad av blajeans den 2009-09-16 klockan 20:44. |
||
|
|
|
|
|
#156 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2009
|
FM-Sändare som funkar
Jag kör med en Audia X DGT-301 inköpt på Teknikmagasinet för 300:-. Då ingår även cigkabel. Har testat 3 st andra FM-sändare tidigare och ingen har varit lika bra som denna.
Den funkar klockrent med min iPhone 3GS. Inga störningar alls än så länge |
|
|
|
|
|
#158 (permalink) | |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2009
|
Citat:
Någon som vet om det går att streama spotify genom bluetooth??
|
|
|
|
#159 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
Jag har ett litet problem!
Det går inte spela alla låtar i min spel lista på datorn, Aha tänker ni...det är väll för att dom är bortplockade av spotify....å det var vad jag tänkte med....men det är väldigt många.... hur som helst kom jag till jobbet igår ... och kör igång spotify på iphonen... väljer samma lista som jag just provat hemma.... Där funkar alla låtar!!! Märkligt!? någon som vet vad problemet är ? //P
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Spotify för iPhone är här! | iPhoneinfo.se | Nyheter | 2 | 2009-09-07 15:10 |
| Apple godkände Spotify till iPhone | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2009-08-28 00:22 |
| spotify i iPhone | EmmIphone | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2009-07-24 22:05 |
| Spotify för Iphone | sarkostik | Allt om iPhone | 18 | 2009-07-02 14:07 |
| Spotify på iPhone | Säraldo | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-02-24 14:18 |