![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Hej, jag har helt nyligen skaffat en iPhone 3G och har lyckats synka Windows kontakter. Men när det gäller kalendern så kan jag bara välja att synka med Outlook. Eftersom jag valt att inte använda Outlook så är den kalendern tom...
![]() Finns det någon väg runt detta? Kan man på något sätt synka direkt med Windows kalender? Mvh / Kaj ------------------------ iPhone 3G, 16 gb, svart |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Jag har letat och tyvärr verkar det inte finnas någon lösning för livecalendern.
jag har pga detta helt gått över till google calander, och den kan man synca med det mesta. saisuke är en suverän liten app som kan hålla reda på olika kalenderar på google! |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Synka kalender | Jahn | Tillbehör & reservdelar | 3 | 2010-01-27 19:44 |
| Synka iphone med google kalender och kontakter | sindeed | Allt om iPhone | 10 | 2009-08-06 12:49 |
| Kalender problem - inget program att synka med | Pear | Allt om iPhone | 0 | 2009-06-14 16:51 |
| Kalender med alarm | krilleric64 | Allt om iPhone | 4 | 2008-10-16 21:35 |
| Problem med att synka med itunes | mantou | Upplåsning och jailbreak | 4 | 2008-09-22 15:20 |