![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
Ogiltigt SIMkort vid restore i Pwnage Tool
Försökte låsa upp min Iphone med Pwnage Tool eftersom den strulade när jag körde med iLiberty+.
När jag då kommer til själva restore-biten står det i iTunes: This SIM card is not bla bla bla. Jag kan då inte välja restore option någonstans. Även om jag kör med AT&T kortet som kom med vill den då att jag ska aktivera det kortet. Är jag bara lite för febrig just nu eller har jag gjort fel någonstans på vägen? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
jag hade samma problem första gången ja hackade telefonen, det jag gjorde var ju art gå in på settnings almänt och restore. Därefter tog jag resrore network settnings.
Peace
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Error 21 vid restore! | _anden_ | Allt om iPhone | 12 | 2009-02-19 09:45 |
| Aktivera med Pwnage eller Itunes | Canoon | Upplåsning och jailbreak | 4 | 2008-11-25 12:55 |
| iPhone Pwnage Tool 2.0.2 släpps idag (08-08)! Inkluderar Installer! | rotkiv | Allt om iPhone | 22 | 2008-08-10 23:11 |
| iPhone Pwnage Tool 2.0 släppt! | free | Allt om iPhone | 22 | 2008-07-31 16:07 |
| Förhandstitt, pwnage tool 2.0 | marer | Allt om iPhone | 2 | 2008-07-14 21:04 |