![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Det funkade !!!
![]() Tusen tack. Nu får jag mina hotmail direkt in i Gmail korgen ![]() Varför har ingen svarat på denna tråden innan ?
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Fixat!
iPhone 3G 16GB VIT Jailbreak`d FW: 3.1.2 BB: 04.26.08 Ultrasn0w: 0.92 Abb. 3Bomben Friends + Frisurf @ 0,384 mbit/s Senast redigerad av carpe den 2009-04-03 klockan 13:19. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
Någon som skulle kunna vara jätte snäll att försöka förklara för mig.. Jag har lyckats tagit mig till punkt 8 som lyder:
" Configure your email client or other webmail service (Gmail configuration to access Hotmail via POP3) to access and download Hotmail Inbox via POP3 protocol, using the Hotmail POP3 and SMTP configuration settings." Vad menas, och hur gör man? ![]() |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
Hmm in i Gmail korgen ?
ja skrev in mitt hotmail e-post & lösen i apple's vanliga "Mail" program och det funkade direkt !! inget med gmail att göra, jag valde bara "ANNAT" och skrev in min mail & lösen så va det klart! niceeee(ändrade uppgifterna först så klart som det står i guiden ![]() Senast redigerad av amko den 2009-04-05 klockan 23:46. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
Har du några fler mappar i din mail än inkorg? Jag har en mapp i hotmail men alla i gmail. Senast redigerad av mossarelli den 2009-04-06 klockan 04:21. |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Skribent
Allmänt känd
![]() |
Citat:
fast jag har nog ändå kvar min "sammanslagning" av Gmail och Hotmail, riktigt skönt att bara behöva kolla en inkorg.
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Höm. Vi får se om det bara är jag som är efterbliven, eller vad som händer. Får
skylla på att jag inte kan tänka p.g.a att jag har feber och hela det där köret, haha. Hur som helst så får jag det inte att funka. Jag kommer inte heller ens så långt... Klickar på Alternativ, Fler Alternativ och Registrerad Information, precis som det står i beskrivningen. När jag sedan ska fylla i postkoden så får jag ett felmeddelande som säger att postnummer bara får innehålla siffror. I droplisten för tidszon finns dessutom bara GMT och +1 för Sverige. Det blir lite svårt att skriva in det som i beskrivningen. Dessutom finns inte heller England att välja i listan, utan bara Great Brittain eller United Kingdom. Hjääälp!?... :S |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
det, och jag är inte den som klagar ![]() |
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Otroligt
Det funkar klockrent! Tack! ![]() ![]()
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Skribent
Allmänt känd
![]() |
Citat:
![]()
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hotmail till iPhone! | Äppelphone | Allt om iPhone | 10 | 2010-04-27 21:24 |
| hotmail | wariorman | Allt om iPhone | 15 | 2009-05-16 11:41 |
| hotmail pop3 funkar i iphonen | micked | Allt om iPhone | 1 | 2009-02-17 23:51 |
| Hotmail | Anden | Allt om iPhone | 1 | 2008-11-22 02:47 |
| Hotmail på iPhone? | fotbollskillen | Allt om iPhone | 1 | 2008-08-08 15:20 |