![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Backup av iphone 3g? (jailbreakad)
Hejsan,
Min iphone ska in på telia för utbyte mot en ny. Den är jailbreakad och upplåst, jag har även installerat MÅNGA apps, spel osv. Det jag undrar är om det går att ta en backup av allt på iphonen innan jag återställer den. Och sedan "återställa" den nya med hjälp av min backup..? Frågan kanske ligger i fel kategori.. Ber om ursäkt i så fall! Mvh. Niklas Senast redigerad av hadley den 2009-02-19 klockan 22:14. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
![]() Jag är inte säker, men av min uppfattning kan man inte göra en backup av en jailbreakad telefon; bara av en icke jailbreakad. Rätta mig om jag har fel! |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Du kan visst göra en backup
Använd aptBackup i Cydia och ta en backup på alla Cydia-apps. Sedan tar du en säkerhetskopia i iTunes. Klar ![]() PS. Återställ din nya telefon med säkerhetskopian ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Jo, med aptBackup
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Jailbreakad 3G vs jailbreakad 3Gs? | Zike | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2010-01-14 09:12 |
| Restore av backup gjord på firmware 3.0 | Ronge | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-11-21 16:07 |
| Backup av cydia ?? | PeterE | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2009-09-10 09:44 |
| Jailbreakad iphone hittas ej av itunes | kris_kross | Allt om iPhone | 0 | 2009-07-01 15:19 |
| Backup av Cydia ?? hur gör man ? | PeterE | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2008-11-13 11:57 |