![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: May 2008
![]() |
Hur lägger man in nya teman?
Tjenare, om jag vill ha det här temat i min lur, hur gör jag då?
Various iphone themes : Carbon fiber V3 Antar att man måste adda den i cydia på nått vänster? MVH |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administratör
Mycket känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
för andra teman som du hittar på nätet
(som inte finns i cydia) ____________________________ då får du lägga in teman via ftp gå in på cydia och dra hem ((OpenSSH)) eller så var det ((vsftpd)) och installera till pc så drar du hem ((winscp)) WinSCP :: Free SFTP and FTP client for Windows går in på din iphone och hämtar ditt ip settings-Wi-Fi- Ditt nätverk och se ditt ip skriv in det i winscp (192.168.0.***) är mitt iaf login: root pass: alpine connecta temat slänger du in i din iphone mappen /private/var/stash/Themes.nCQpGN/ alla teman ska vara i sin egen map _______________________ sedan i din iphone så är det bara att starta winterboard och markera temat detta är fall du hittar ett tema som du inte hittar på cydia ____________________ kommer säkert bli rättad på flera ställen här är ganska ny på detta så finns säkert lättare sätt Senast redigerad av Pongo den 2009-03-08 klockan 20:14. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: May 2008
![]() |
Citat:
Men när det var någonting annat jag skulle lägga in i cydlia så var det bara att skriva in addressen så ploppade alla grejer från den sidan upp i cydia, går det inte att göra så, känns inte så bra att gräva inne i mobilen med saker man tankar från skumma sidor (virus) mvh |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur lägger man in bilder i iPhone? | denniz123456 | Allt om iPhone | 8 | 2010-05-15 12:46 |
| Hur man lägger in spel som man laddat ner på nätet :) | Stefan | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2010-02-07 18:07 |
| Hur lägger man in ljudböcker [Behöver hjälp!] | Käraste | Allt om iPhone | 2 | 2009-01-01 19:45 |
| Hur lägger man in ljudbok? | paino | Allt om iPhone | 0 | 2008-07-21 20:51 |
| Hur lägger man in filmer som iBeer? | mry.i | Allt om iPhone | 18 | 2008-07-20 17:17 |