![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Tänkte bara tala om att Nu kan man köpa iPhone 3g 16 gb som inte är låst till någon operatör/ upplåst.
fick syn på det efter att jag readan fått min iPhone från Telia. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Rätt värdelös information såvida du inte säger vartifrån?
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
oj förlåt, glömde
![]() Du kan köpa den upplåst på Prispress - iPhone tusan också dom har den inte i lager nu ![]() Men dom brukar få in nya igen ganska snabbt. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Inte särskilt billigt,men företaget verkar seriöst,och levererar mot postförskott.
Om någon köper från detta företag,så kan ni väl skriva en rad i forumet om hur dom är upplåsta,leveranstid och så. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
|
Jag köpte min via blocket.se gav 5000 kr för en 3G 16GB olåst (alltså inte upplåst) som förra ägaren köpt utomlands. Nu har jag reggat den hos Apple dessutom.
Men det tog ca 6-7 säljare på blocket.se innan jag hittade en som accepterade att vi gjorde upp via Internetgirot Att ge 8000 kr såg jag inte ens som ett alternativ trots att jag sett deras sida i flera veckor (de annonserar på blocket.se) |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Vill du köpa en iPhone 3GS nu (och bor i sthlm) | Robert Smith | Köpa iPhone | 3 | 2009-08-04 21:33 |
| Hej alla iphone experter! | sjoholm | Allt om iPhone | 4 | 2009-07-26 22:20 |
| Hej jag fattar ingenting. | deric | Allt om iPhone | 3 | 2009-04-28 22:48 |
| Nu kan du unlocka iphone 3G utan cidya eller installer direkt genom datorn | De Rossi | Upplåsning och jailbreak | 22 | 2009-01-15 08:40 |
| Om du skulle köpa en Iphone 3g i nu läget? | Iphone? | Köpa iPhone | 5 | 2008-11-09 22:17 |