![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Hej , jag har en iphone 3g svart 16 gig och nu för tiden så har jag börja få problem att lägga över saker , får nått felmedleande om att överförings hastigheten lyckades inte eller något :S jag har massor av apps på min iphonen som jag vill spara och jag skulle gärna också installera om hela min dator om det skulle behövas.
Problemet är att jag vill ha kvar alla apps + att jag vill gärna kunna låsa up min iphone till annat än telia i framtiden om jag skulle vilja , nån som vet hur man kan fixa detta så smidigt som möjligt ? |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Kör en aktivitetskontroll och kolla om det verkligen är iTunes som ställer till det
Annars, är iPhonen på på rätt sätt ( ), jailbroken? Långa låtar? Senaste iTunes? Provat installera om iTunes?
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
asså senast jag testade lägga över filer och det funka var ett tag innan jag uppdatera itunes , kan det blivit något fel då? , den e jailbreakad , men har funkat normalt typ ett halvår :S , och datorn funkar normal hela tiden , bara itunes som crashar
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
iPhone 3G med senare firmware (2.2/2.2.1) krånglar med äldre iTunes, men ska inte krångla med nya
Det kan dock som du säger ha blivit något fel, prova en ominstallation ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Inte om du tar en backup
Finns i "**/Musik/iTunes/Mobile Applications" ![]()
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
installerade om datorn , men det funkar fortfarande inte :S och nu e all musik borta från datorn =(( trodde det sparades i itunes mappen med =/ , finns det något som vet hur man fixar detta och om dt går att överföra musik från iphone till datorn ?
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Musiken sparas bara i iTunes-mappen om du säger att den ska göra det. Den är inte så från början
![]()
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Om man ska blåsa om datorn kan man naturligtvis inte bara spara det i itunes,man måste lägga över filerna till en USB-sticka eller extern hårddisk.
Blåser man om en windowsdator raderas allt på hårddisken i datorn! |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Okej , så jag kan inte få tillbaka musiken utan att tanka den igen , men men värre saker har hänt i livet än att min musik försvinner
aja hittade ett program som heter Cucusoft iPhone iTouch iPod to Computer Transfer , dock var det bara en trail version , vet någon om man kan hitta nått liknande program som e gratis ? (eftersom man inte får snacka om cracks och skit här) |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Citat:
På t.ex. Dells burkar är partition 2 dold och skrivskyddad och är jäkligt svår att hitta.Den används huvudsakligen istället för de restorecd som andra tillverkare skickar med. |
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Har både en till partion till , en hårdisk till i datorn o 3 st extärna hårdiskar XD var bara jag som var lite klumpig och glömde föra över min musik för jag trodde det var sparad i itunes mappen på min musik o den flytta jag
![]() |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Skärmen har låst sig!!! HJÄLP MIG | nathalie 84 | Allt om iPhone | 3 | 2010-02-17 23:33 |
| Hjälp mig med 2Gn | AintNoFun | Allt om iPhone | 5 | 2009-10-13 02:23 |
| Hjälp Mig Snabbt! Snälla!! | heyboy | Upplåsning och jailbreak | 7 | 2009-09-13 14:03 |
| Hjälp Mig | Yahia | Upplåsning och jailbreak | 11 | 2009-09-04 16:25 |
| Hjälp mig hitta detta skydd! | SouND | Tillbehör & reservdelar | 3 | 2009-01-03 20:50 |