![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Hej!
Jag köpte en ny iPhone 3G, 8 GB förra veckan som jag tecknade ett abonnemang på. Nu när jag har läst på massa forum verkar det bara som att folk får skador och problem med sina telefoner... Jag har ett kantskydd i silikon + ett displayskydd, är det något mer man kan göra för att skydda den från skador? Någon som har ett bra tips så att den klarar sig mot vatten, konstiga elektriska fel m.m? den är inte Jailbreakad eftersom jag tog ett abonnemang (sålde min själ till telia). Vore enormt tacksam för svar!!! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Grattis till världens bästa telefon!
iPhonen klarar "mycket" stryk, sålänge man inte har oturen att tappa den i asfalten med displayn först. Skydda den mot vatten? Lägg den i en påse när du badar. Jailbreaka kan man göra även fast den är låst till telia.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Telia säljer ett klumpigt men effektivt plåtskal.
DTS:bada med iphonen?Köp dig en gummianka istället! Givetvis är en plastpåse och ett par gummiband bra både på stranden och fisketuren. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
Skydda den mot vatten i ingångarna gör man genom att ha den i fickan. Vatten i kontakterna brukar leda till roliga problem. |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
iPhone är inte känligare än någon annan "normal" nalle idag. Så sköter du den bara och inte använder den som studsboll, hammare eller flasköppnare så skall det inte vara något problem.
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Behöver ipsw 3.0.1 | 3.1 och 3.1.2 | Ounze | Upplåsning och jailbreak | 17 | 2010-01-30 02:24 |
| Fastnat mitt i jailbreak!! Råd och hjälp? | MagnSaur | Allt om iPhone | 3 | 2009-05-23 09:34 |
| Jailbreak med Telia och 2.2.1 Tips! | Amstaff | Upplåsning och jailbreak | 4 | 2009-03-22 08:03 |
| Behöver hjälp med upplåsning och försvenskning | fuzeil | Allt om iPhone | 3 | 2008-04-13 13:20 |