![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
ang. iphone & iphone 3G
Hej!
Jag kollade precis på ett youtube klipp där en person skulle visa hur man jailbrejkar en iphone och där visade han 3st iphones men det är dom 2 första jag undrar över. Den första säger han är en vanlig iphone och den andra en iphone 3G. Nu är det så att jag precis köpt en iphone 3G men den ser ut som den han visar som en vanlig iphone och den han visar som en iphone 3G har jag aldrig sett förrut så jag blir ju lite fundersam på vad jag har igentligen. Här är länken till youtube klippet så kanske någon mer kunnig på detta kan förklara hur det ligger till. Jag undrar alltså över varför min 3G ser ut som mobil nr1 han visar upp när han säger att 3G'n är mobil nr2? YouTube - How To Jailbreak NEW 2.2.1 Firmware For iPhone,iPhone 3G & iPod Touch 1st Gen Tacksam för hjälpen på förhand! Senast redigerad av dejevad den 2009-04-01 klockan 20:23. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Den första är en iPhone 2G = japp, det stämmer
![]() Den andra, iPhone 3G = Det är det, ja ![]() Den tredje, en iPod Touch 1G = Ja, det stämde också ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Supermoderator
Mycket känd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Citat:
Den vanliga iPhonen hade standard hemmaskärm, medans 3G:n hade egna teman inlagda med winterboard. Det förklarar nog varför.
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Ja det är liksom meningen att man ska byta tema om man har winterboard.Bakgrundsbilden i lockscreen går att byta utan jailbrejk.
Om man har winterboard igång så blir luren lite seg,och batteriet tar slut mycket fortare. |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Winterboard är ett program för iPhone som installerar teman på iPhone
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 21:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 11:52 |
| Ang itunes & iphone... | deric | Allt om iPhone | 33 | 2009-05-26 21:55 |
| Köpes: Trasiga iPhone 2G & 3G | Fesx | Köp & Sälj | 0 | 2009-02-01 14:07 |
| Små frågor ang. allmänt om iPhone 3G HÄR | rotkiv | Allt om iPhone | 0 | 2008-12-30 14:41 |