![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2009
![]() |
Stänga av Safari?
Hej,
Är det någon som vet om det går att stänga ner alla sidor i Safari? För den startar alltid på den sida jag var inne på sist. JAg skulle nämligen vilja få den till en startsida, går detta? ![]() |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
Jag köpte en Iphone för 5 dagar sedan och är enormt besviken. Den gör ju likadant oavsett om jag är inne på kontaktlistan och kollar på någon kontakt längst ner (typ på w) så startar den nästa gång på samma ställe! Vad är detta för stenåldersmobil!?!?!? Jag har inte heller upptäckt nåt sätt att göra en påminnelse om att ringa ett samtal på en viss given tid och att kunna koppla det numret till påminnelsen. Det går inte att använda sina egna inlagda låtar som ringsignaler. Jag är såååå besviken och det går tydligen inte att ångra köpet heller, för Apple anser att den är begagnad så fort den är aktiverad och tar då inte tillbaka den!!! Är någon villig att köpa den för 5400 kr så slår jag till direkt...
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Grattis, du har hittat tre saker du inte gillar varav en går att ordna direkt, en via jailbreak eller en reminder-App från AppStore och den tredje, oj vilket i-landsproblem
du har ju inte ens försökt. cry baby =) |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Jag vill inte ens försöka....
...sånt där ska bara fungera utan att jag ska behöva "hacka" mig in i min egen mobiltelefon! Remindergrejen är kanske enklare att åtgärda förstås. Det är klart att det är ett ilands-problem, man har nog inte ens mobiltelefoner i u-länder men har jag möjlighet att skaffa mig en så vill jag ju givetvis att den ska vara bra och nu har jag helt klart köpt fel telefon.
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
om jag nu måste ha kvar den så
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
jag kan inte sluta läsa din inlägga utan att börja skratta för mig själv ^^
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Haha, stäng ner safari på datorn eller varför inte firefox... jag lovar det blir samma sak, du hamnar på samma ställe igen när du öppnar det, det är ju alldeles för tokigt!
![]()
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Stänga av återställningen av mobil nätverksdata statistiken | Pear | Allt om iPhone | 11 | 2009-06-14 17:50 |
| stänga av ljud | John | Allt om iPhone | 2 | 2009-05-11 17:23 |
| Internet - stänga av | Trkv | Allt om iPhone | 3 | 2008-12-25 09:32 |
| Stänga av rättstavningskontrollen? | kentpil | Allt om iPhone | 14 | 2008-10-05 14:19 |
| Stänga av tangentbordsljudet? | Lajja | Allt om iPhone | 3 | 2008-06-06 11:24 |