![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2009
![]() |
Telenor info hastigheter
Hej
Tänkte bara att tipsa er om ni uppdaterar med itunes nu (gjorde detta för några dagar sedan) så kommer ett meddelane om att operatörs inställningar ändras. (Jag har en olåst Italien telefon som jag har använt i några månader som jag kör med Telenor) Och så kör jag bredbanskotrollen när jag reser runt för att kolla, tyckte att det var konstigt att hastigheten blivigt sådå dålig.. ahha kom på meddelandet i itunes och började kolla på inställningarna och mycket riktigt var dom ändrade Rätt APN ska vara ”internet.telenor.se” men itunes ändrar nu till services.telenor.se och då kommer man ej upp i samma höga hastighet på mobilt bredband så kolla detta efter synkronisering Glad Påsk på er /Sixxnikki |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Gjorde ett test med båda alternativen,,,,,,
Services.telenor.se: Skicka - 0,390 Mbit/s Ta emot - 0,343 Mbit/s Internet.telenor.se: Skicka - 0,374 Mbit/s Ta emot - 2,118 Mbit/s Så det verkar stämma. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Statusfält & MB info? | 2crueal4u | Upplåsning och jailbreak | 4 | 2010-03-31 14:58 |
| Data hastigheter med er Iphone | TwiZteD | Allt om iPhone | 15 | 2009-06-29 16:16 |
| bilder,info å guider sökes | berne88 | Allt om iPhone | 1 | 2008-12-26 15:02 |
| Nån ny info om iPhone och 3? | JohnFa | Allt om iPhone | 1 | 2008-08-18 23:16 |
| Behöver lite info! | cutekid | Allt om iPhone | 17 | 2008-08-09 18:10 |