![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
Hej, Jag skulle återtälla min iPhone till 1.1.3. Jag hämtade firmwaren på modmyifone.com sedan gjorde jag shift + vänster musknapp när jag klickade på Återställ knappen i iTunes och när den håller på med återställningen så efter tag kommer det upp ett felmeddelande där det står "iPhone-enheten "iPhone" kunde inte återställas. Ett okänt fel uppstod (1015)"
Vad ska jag göra, sitter här med gråten i halsen och inväntar eran expertis... |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Skribent & Moderator
Nykomling
|
Det händer oftast när det är en nyare bootloader i telefonen och man använder sig utav en äldre firmware. Bara att ignorera och fortsätta, som den ovanstående sade
![]()
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Kan inte återställa - Fel 1601 | jamesblund | Allt om iPhone | 4 | 2008-11-23 10:25 |
| Kan inte återställa, error 6?! | jozze_puzze | Allt om iPhone | 22 | 2008-11-10 17:47 |
| Kan inte "restore" återställa min iphone? okänt fel 1010???? | mcolof | Allt om iPhone | 1 | 2008-10-30 20:06 |
| Kan inte återställa min iPhone? | G8- | Allt om iPhone | 1 | 2008-09-06 16:21 |
| Kan inte återställa min iPhone. | haluu | Allt om iPhone | 1 | 2008-09-04 11:12 |