![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
Övrigt 4,9 Gb vad kan det vara?
Sitter och kollar på min iphone inkopplad i itunes och ser att minnet är nästan fullt men jag har bar 7 gig musik och en iphone med 16gig då ser jag i kategorin övrig att det ligger 4,9 gig där och jag undrar vafan kan det vara då filmer och program har egna kategorier är det nån som vet vad som kan ligga i övrigt och ta så mycket plats?
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Jag har märkt nu också att min övrigt har tagit upp ganska stor plats, och i Cydia har massor av saker installerats som jag inte har en aning om vad det är, svårt att ta bort är det också. Finns det något lättare sätt att rensa i övrigt kategorin?
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
![]() Förstår inte var allt det där kom ifrån, för jag har verkligen inte installerat det själv, får sitta o kolla igenom och ta bort det onödvändiga. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Citat:
Är du tveksam till vad vissa saker är för något så låt det vara! Annars lär du få jailbrejka om den.
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Men nu när vi pratar om att ta bort, hur tar man bort filmer man lagt in, långfilmer. |
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Min övrigt ligger nu på ca 2,53 gb, och jag har nästan inga spel eller extra apps, dom tar inte upp så mycket iaf. Och jag har inget onödigt i Cydia eller så.
Så vad kan det vara som tar upp så mycket i övrigt ? För jag vet att innan var där nästan inget i övrigt sen en dag så var där hur mycket som helst och som sagt, jag har inget som kan ta upp sån plats, någon som vet? Vill verkligen frigöra om det går, för det känns som det kan användas till bättre saker. |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Mm roligt,
Men för er "seriösa", jag har rensat bort det mesta nu för att se om något förändrades, men icke, fortfarande över 2 gb i övrigt, och det kan inte vara något som man använder i iphonen såsom en app eller ett spel etc. |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
jag gjorde 6 spellistor som e tillsammans 6.4 GB.. ja synkade fram dem o sen tog bort dem.... voooof!!!! 400 mb övrigt nu ![]() o nej kladda!! porr filmer finns med i videon ![]() |
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Vill gärna också frigöra utrymmet |
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
lägg dina låtar/filmer i spellista, gör flera spellistor som tillsammans e lika stor som din mobils utrymme...
markera spellistorna o inget mer... inga apps eller spel osv... nu blir det bara övrigt/bilder/audio/video o det blir fullt i luren... ta bort alla låtar du la... klar |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Full iphone, 7 GB på övrigt? | 2crueal4u | Upplåsning och jailbreak | 17 | 2010-03-23 21:06 |
| 2,9 gb övrigt på iphone | BenjaminE | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-15 12:05 |
| Vill köpa en 3GS 16 gb, vad tänka på? | zeven | Köpa iPhone | 12 | 2010-03-02 13:39 |
| kan nån exakt säga mig vad är det för skillnad | denniz123456 | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2010-02-10 14:51 |
| Bytt batteri själv men det verkar vara glapp | simon_l | Off-Topic | 3 | 2010-01-23 10:35 |