|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Använd mail-klienten som redan finns och tryck på hotmail och skriv in dina inloggnings-uppgifter, klart.
Eller är det något knas med att använda den med hotmail? Eftersom TS och alla andra inte ens nämner något om det?
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
bara ett problem till ! de behöv int finnas, funkar ändå, välj "ANNAT" skriv in ditt namn "martin beck" , sen din epost "hej@hotmail.com" sen ditt lösenord "hej" sen ok,
funkar hur enkelt som hellst tur me folk som låtsas ha koll |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Det funkar faktiskt! Testade att göra så när jag fick telefonen ny, men då fungerade det inte. Så måste vara något nytt!?
Testade precis nu och då gick det! (Måste försvara Mekke lite då han har hjälp mig ett antal ggr så har några upp hehe) |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Använd Gmail istället, mkt bättre än hotmail
Hotmail görs ju av Pyttemjuk.. ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Samma här! Så fort gmail kom bytte jag från hotmail till gmail!
Sååå mkt bättre Men gmail är ju så smart att även om man vill använda hotmail så kan man ju gå via gmail! Hur smart är inte det? ![]()
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hotmail till iPhone! | Äppelphone | Allt om iPhone | 10 | 2010-04-27 21:24 |
| hotmail pop3 funkar i iphonen | micked | Allt om iPhone | 1 | 2009-02-17 23:51 |
| Hotmail | Anden | Allt om iPhone | 1 | 2008-11-22 02:47 |
| Hotmail på iPhone? | fotbollskillen | Allt om iPhone | 1 | 2008-08-08 15:20 |
| Stödjer iPhone hotmail? | jolinjom | Allt om iPhone | 3 | 2008-08-04 18:38 |