![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2009
![]() |
Problem att uppdatera till 2.2.1
Tja!
Jag har en helt vanlig 3G lur som inte är meckad med på något sätt. Den synkar jag mot iTunes av senaste snitt utan problem. När jag vill uppdatera från 2.2 till 2.2.1 så snurrar den hämtning en längre stund innan den avslutar med ett meddelande: "Problem uppstod vid hämtningen av iPhone-programvara för iPhone-enheten NNN. Nätverksanslutningen kopplades ned på grund av en tidsgräns." Är det någon som har en idé om hur man kan lösa problemet? Förväntansfull. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2009
![]() |
Jag har försökt ett antal gånger. Antagligen sedan uppdateringen kom ut för ett antal månader sedan. Alltid med samma resultat. Det är väl först som jag tröttnat och hittat program som kräver 2.2.1, som jag verkligen försökt ta till några åtgärder för att försöka lösa det.
Jag är väl lite rädd att den efterlängtade version 3 ska drabbas av samma öde? :-) |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Är det värt att uppdatera till 3.1.3 | CLS | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2010-03-05 00:54 |
| Riskfritt att uppdatera Cydia?? JB 3.1.2 br | Tobbe_L | Allt om iPhone | 4 | 2009-12-04 16:39 |
| Uppdatera er 3GS till 3.1.2 utan att förlora unlock. SE HÄR! | nimren | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-10-27 15:06 |
| 2.2 utan att uppdatera baseband med Windows - LÄS HÄR! | iphonekillen | Upplåsning och jailbreak | 68 | 2009-04-01 18:32 |
| [Guide för PC] för att Uppdatera till 2.1 | Kexan | Allt om iPhone | 18 | 2008-11-17 16:02 |