![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Får inte igång internet med turbo 3g (Telenor)?
Hejsan.
Jag får inte igång nätet på min iphone 3g Jag har följande inställningar: APN - internet.telenor.se Jag har också problem med Swirlymms som inte funkar som det ska. Det står att jag inte har GPRS/EDGE/3G aktiverat,,,,fast jag har 3G påslaget. Blir tokig snart, vad är fel?? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Om nu inte APN funkar så att du kommer ut på Internet så kan inte SwirlyMMS se att du har det på
Tyvärr kan inte jag hjälpa dej om varför inte APN funkar, jag har själv Telia..
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Har du provat starta om den?
![]() Prova annars att gå in i Inställningar>Allmänt>Återställ>Återställ nätverksinställningar ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Så här får ni igång internet med Tele2 | skivan | Operatörer & abonnemang | 3 | 2010-01-22 13:56 |
| Får varken igång internet eller MMS med Telenor. | Istvan | Allt om iPhone | 2 | 2009-08-26 00:15 |
| Får inget Internet med Tre och iPhone 3G. | JackeShan | Operatörer & abonnemang | 3 | 2008-12-19 13:16 |
| Får inte igång SIM-kortet? | LuDii | Upplåsning och jailbreak | 10 | 2008-10-16 18:24 |
| Får inte igång 3G på iPhonen? | fecker | Allt om iPhone | 7 | 2008-08-01 13:28 |