![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
|
Här skriver du om du har problem med 3.0
Verkar som att många har problem då dem uppdaterade till 3.0 och det kan vara svårt att hjälpa folk om alla startar egna trådar så:
Här skriver du om du har något som helst problem med 3.0 så ska vi se om någon kan hjälpa dig. ~
iPhone 4 | 32GB | iOS 5.0.1 Pwn'd | Svart iPad Wi-Fi+3G | 32GB | iOS 5.1 Ger support via PM efter 16:00! |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Jag har problem med att få tillbaka min data.
Jag uppdaterade min iPhone på Dator 1, där fick jag ett felmeddelande (13) och jag var tvungen att att återställa den, men jag fick samma fel igen. Sedan försökte jag att återställa min iPhone på Dator 2 och installera iTunes på nytt. Det gick utmärkt, men all data och information försvann eftersom säkerhetskopian ligger på Dator 1. Går det att kopiera en säkerhetskopia till Dator 2? Problemet löst! Jag anslöt min iPhone till Dator 1 igen, högerklickade på min iPhone i spalten som du finner i iTunes, klickade på "återställ från säkerhetskopia" och valde den gamla säkerhetskopian från 2.2.1. Tack och lov, min iPhone är hel igen ![]() Senast redigerad av Oen den 2009-06-17 klockan 21:35. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2009
![]() |
Uppdaterade min till 3.0 , allt gick till synes felfritt, fick med spotlight röstmemo osv. men har ingen möjlighet alls att skicka mms? Kamera symbolen som ska synas till vänster om meddelande fältet existerar inte? Vad göra? Har en iphone 3G 8gb ej operatörslåst med tele2
Tack |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
iPhone 4 | 32GB | iOS 5.0.1 Pwn'd | Svart iPad Wi-Fi+3G | 32GB | iOS 5.1 Ger support via PM efter 16:00! |
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Såg på theiphoneblog att man ska kunna göra det men på min finns bara 2 alternativ altså
Visa förhandsvisning Repetera Påminnelse Och inte MMS Messaging Show Subject Field Väldigt konstigt?? Hjälp! |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
inte bara du som har problemet... vet inte riktigt hur det löses
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Ang. MMS: Det måste vara rätt inställningar i Inställningar>Allmänt>Nätverk>Mobilt datanätverk, under MMS, annars funkar inte MMS
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Har fyllt i de inställningarna med det som sägs vara korrekt men ändå ploppar inte den där lilla kamerasymbolen upp i mina meddelanden eller när jag väljer en bild o försöker skicka en heller, måste ju finnas någon lösning på detta?
Mekke? |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
![]()
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| om du blivit lurad. Bedrägeri | nemesis | Allt om iPhone | 19 | 2009-06-02 11:02 |
| Iphone 3g som modem, så här gör du | freno | Upplåsning och jailbreak | 12 | 2009-01-29 15:47 |
| Är du nöjd med ditt Fake Sim, rösta här! | DrD | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2008-11-06 20:06 |
| Framtidens iPhone - om du får drömma? | Iphoneuser | Allt om iPhone | 13 | 2008-07-19 11:10 |