![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2009
![]() |
sammanfattning:
Iphone laddning sökes, tar 20 min och du får 100kr för det. Hejsan, hoppas ni har haft en bra midsommar, dock dog min mobil igår och jag skall vara i lysekil hela helgen, och alla nummer m.m. ligger inprogrammerad i telefonen och inte på simkortet ![]() Så det jag efterfrågar är om någon i lysekil eller närheten har en laddare?eller vet någon kompis som har? skulle vara så oerhört schysst! Jag kan komma till dig och ladda den och så får du cash för det.(obs tar tillbaka det om det bryter mot reglerna i forumet, isf redigerar jag det. inte ta bort tråd är ni snälla som de gjort överallt annars ![]() Hade det funnits affärer öppna nu hade jag ju gått dit men i dessa tider är det svårt ![]() Tacksam för all hjälp! Behöver bara ladda den en halvtimma eller något =) Trevlig midsommar fortsättning! Senast redigerad av sasserdude den 2009-06-20 klockan 13:35. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2009
![]() |
Fan, ja bodde i uddevalla förut faktiskt, bor i skövde nu...Men det är skönt att veta de finns trevliga människor runt om kring ändå
![]() Jag har ännu inte hittat någon , kollat överallt... är de så ovanligt med iphone alltså... älskar telefonen ![]() |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Ja, han blev ju medlem idag och det verkar som om han varit inne på många olika forumsidor eftersom att han sa att hans tråd blivit låst på alla andra ställen han frågat
![]()
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Ja, jo men jag antar att det är fler som reagerar på: ''Någon jag kan låna iPod laddare av?'' än om man bytte ut iPod mot iPhone
Men sätt upp en lapp på anslagstavlan i byn vettja ![]()
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
edit: hmm missade visst de senare meningarna om att affärerna var stängda.. sorry
![]() Hade ju gått att "smyg-ladda" i en ipod stereo annars
Iphone 4 Black <Jailbroken> Senast redigerad av Pzycho den 2009-06-21 klockan 19:00. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Har du uppdaterat din 3GS till 3.1.3 av misstag? Se hit! | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 834 | 2011-11-26 10:50 |
| Någon mobil som kan mäta sig med iPhone 3G S? | 1000cent | Allt om iPhone | 19 | 2009-06-28 10:22 |
| Mms TELE2, 3.0 se hit !!! | Raste | Allt om iPhone | 20 | 2009-06-27 21:18 |
| Ska köpa en iphone, kan någon bekräfta att jag förstått allt korrekt? | skurten | Köpa iPhone | 1 | 2009-01-13 07:32 |