![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Snälla hjälp denna iphone oskulden
Hej allesammans
Jag är helt ny inom iphone världen och det verkar som världen inte vill ha mig. Min iphone 2g som jag fick igår vägrar att ladda, när jag kopplar in den till laddning så kommer det fram ett stort batteri som är nästan helt tomt ( lite röd röd i botten ) samt en liten blixt under fast den laddar inte alls, den har stått på laddning hela jävla natten men inget händer så snabbt jag kopplar ur den så dör den. Den går inte heller att starta, jag har försökt att hålla i både start knappen och home knappen det ser ut som att den vill starta men den går tillbaks till laddning bara. PLEASE HELP ME ![]() |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Är min iphone trasig? (snälla hjälp) | David_90 | Allt om iPhone | 3 | 2009-12-19 13:01 |
| Snälla hjälp mig med min helt nya Iphone | angle22 | Upplåsning och jailbreak | 10 | 2008-12-06 23:48 |
| Kan inte låsa upp min 2.1 iPhone 2G, Snälla hjälp mig! | Macys | Allt om iPhone | 4 | 2008-11-17 15:03 |
| Snälla hjälp! Några frågor om Iphone 3G. | bellanotte | Allt om iPhone | 11 | 2008-10-31 17:29 |
| Långsam iPhone 3G, snälla hjälp! | ThatDuude | Allt om iPhone | 14 | 2008-10-16 22:41 |