|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Spot
Tjo!
Någon som har testat Spot? Jag installerade det precis... hängde sig när jag skulle söka -.- Startade om telefonen, då funka det hyfsat... känns lite laggigt och en del buggar lär ju finnas... men gött att man äntligen kan lyssna på spotify från iphonen. ![]() ------------------- edit: fel forum...aja... moderator... lust att flytta tråden... så äre när man är full... xD |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Testat, startar, måste bara fixa Spotify Premium först
![]() (Jag visste visserligen att man behövde det, ville bara se så att det funkade innan jag fixar Premium )
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
men sporify i mobilen idag skulle inte funka, inte i iPhonen, som endå har så pass dålig batteritid. du kan säkert köra spot 2 timmar sen är batteriet dött. samma sak med Fstream, kan lyssna på radio i typ 2-3 timmar, sen är batteriet slut, och hur kul är det?
nej tack... |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
Eller om man är på semester, så slipper man köpa en netbook med mobilt bredband... ![]() Btw, finns i ModMyI-sourcen och heter Spot ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Någon som vet om man kan lyssna på sina spel listor som man importerat och gjort själv i Spotify!!??
Funkar det i spot!? EDIT: Hittar inte mina Listor i spot! Alltså måste du göra nya! ![]() ![]() ![]() Någon som vet mer om detta!! hade ju sett framimot att spela mina spellistor ![]()
Iphone 3G 16Gb Svart Senast redigerad av trigger_killer den 2009-07-14 klockan 18:09. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Om jag inte förstått fel så kan man ha spellistor som man får från urler, men inte synka från sitt Spotify-konto
![]()
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
![]()
|
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Citat:
EDIT: Du klickar bara på "Play In Spotify" från safari, så startar spot! ![]() Frågan är, hur tar man bort en playlist man inte villa ha... ![]()
Iphone 3G 16Gb Svart Senast redigerad av trigger_killer den 2009-07-17 klockan 15:44. |
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2009
![]() |
Tycker att det är tråkigt att man inte kan ha sitt gratis konto på spotify till spot, så jag sökte lite.
Detta är troligen ett sjuhelvetes longshot men det kan ju finnas nån mästerhacker ibland oss som kirrar detta ![]() Spot bygger ju på despotify som är open source utav spotify. När jag sökte så hittade jag en guide för ubuntu användare där de förklarar hur man, som jag fattar det, bara genom att ändra några rader kod, kan använda sitt gratis konto. Guiden: Mickes blogg Blog Archive Despotify utan premiumkonto Jag är säkert bara ute och cyklar som vanligt, men det är kanske värt ett försök. ![]() |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
Tyvärr blir det för mkt jobb för en utomstående, då allt troligtvis måste göras om från början, men du kan ju tipsa nevyn om det ![]()
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2009
![]() |
skapade en tråd i spot forumet, vi får väll se vad som händer.
Spot with free account - Spot for the iPhone - Spot Forums |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Citat:
(eller att streama över huvudtaget..)Drar det inte en förbaskat massa datatrafik att lyssna på streamad musik också? jamenar en låt ligger väl ändå på några mb? |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|