![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Flera iphones/ipods till samma ituneskonto
Som rubriken lyder, går det ha flera iphones/ipods till samma ituneskonto? Får man det (mindre intressant
)?Så att min bror och jag kan dela på programmen vi köper ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Ja, det går
Och eftersom att det går så borde man få det Iaf, jag och min bror delar program Vi synkar med olika datorer, men så länge båda datorerna är auktoriserade till iTunes-kontot så går det ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Har inte kört flightcontrol, men t.ex. Tapulous-spel och liknande skapar ett konto för just den telefonen/iPoden
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Ansluta flera PC till en och samma iPhone | Robert Smith | Allt om iPhone | 19 | 2010-03-12 19:38 |
| Flera itunes konto från samma dator? | mickemy | iTunes | 5 | 2009-10-26 12:01 |
| Prioritera ett nummer när flera har samma? | r_o_n | Allt om iPhone | 3 | 2009-07-15 08:23 |
| Två iPhones på samma burk? | Ason | Allt om iPhone | 13 | 2009-05-06 01:25 |
| Skicka flera bilder i samma mail? | Glottis | Allt om iPhone | 1 | 2008-07-24 22:07 |