![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
halloj där . första gången ja skriver här på forumet hoppas ja få vettigt svar
![]() för någon dag sen så paja min iphone 3g o ja lämna in den hos telia. fick en helt ny min gick inte o laga. nu när jag har den nya så är det en svart kant runt om skärmen , ska det vara sådär. lr är det jag som inbilda mig att min inte hade det ? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Ungefär hur stor? iPhonen har en ca 1mm stor kant runt skärmen, som tog mej ett långt tag att upptäcka... Jag hade ett skin på, och såg det när jag tog av det
Så om det är på skärmen, ca 1mm tjockt och runt hela skärmen, så är det inget konstigt ![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Citat:
Trodde att det var något fel först! Men det är det inte antagligen ![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
samma här, märkte heller inte det först men sen så kom jag på att det skulle nog vara så. ser fult ut dock.
jag ser även tre "prickar" till vänster om ljudutgången för örat, jag tror att det har nått med nån sensor att göra dock. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
Kanten runt skärmen, ska va där tror jag. En dag när jag satt i solljus såg jag kanten väldigt tydligt. Det måste nog vara själva displayen som bara är just så stor. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| iPhone skärmen på tv:n eller dator skärmen. | Krantz | Allt om iPhone | 14 | 2010-04-15 07:43 |
| Flytta runt ikoner på springboard, magiskt problem | MeXii | Allt om iPhone | 0 | 2009-10-03 11:59 |
| Iphonen är svart på skärmen. | pabac | Allt om iPhone | 7 | 2009-09-05 16:05 |
| skärmen svart när det ringer | vivalabum | Allt om iPhone | 3 | 2009-04-20 10:20 |
| Priser runt om i världen! | Tiax | Köpa iPhone | 10 | 2009-03-09 15:23 |