![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
iPhone OS 3.0.1 släppt...
Såg i nu att iTunes vill uppdatera min iPhone till OS 3.0.1..
Klipp: Programuppdatering iPhone OS 3.0.1 Fixar en sårbarhet med SMS. Produkter som är kompatibla med den här uppdateringen: • iPhone • iPhone 3G • iPhone 3GS Funktionsbeskrivningar och kompletta instruktioner finns i funktionsguiden för iPhone på adressen: <http://www.apple.com/se/support/manuals/iphone/> För mer information om iPhone, gå till: <http://www.apple.com/se/iphone/> För mer supportinformation och felsökning av iPhone, gå till: <http://www.apple.com/se/support/iphone> För mer information om säkerhetsinnehållet i den här uppdateringen, gå till: <Apple security updates ----------------------------------------------- Så nu borde SMS hacket vara åtgärdat... |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Nov 2008
![]() |
Citat:
Ska vara det som de täppt till nu antar jag...
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Jag vill bara vara säker...
Kan jag återställa min iphone och installera os3.0.1 sen bara synka telefonen och få allt annat att fungera som vanligt? alla inställningar från Cydia, Jailbreak m.m Tacksam för svar! |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
we got a problem!
tog mig en chans på att update då dev team sa att det var samma baseband. DET VAR DET INTE.... Så avråder att ni gör någon update. just nu efter 3 timmars försök har jag ännu inte lyckats att ens JB den. Så 3.0 ipsw funkar ej att lura redsn0w med. Tråkigt men sant då vart det FELIA igen nu då ![]() |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
Och sen är det väll bara gå in i inställningar> om, och titta vilket baseband du har för att sluta gissa istället, då ser du ju om basebandet har uppdaterats mot 3.0
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Apr 2009
![]() |
Citat:
Du kan fortfarande använda redsn0w v0.8, som vi släppte för några veckor sen, för att jailbreaka dagens 3.0.1-uppdatering. Låt iTunes updatera eller återställa din telefon till den officiella 3.0.1-versionen och kör sedan redsn0w igen. Det enda ”tricket” är att när redsn0w ber dig identifera vilken IPSW som används, välj den gamla 3.0 IPSW’n i stället för den nya 3.0.1-versionen. |
|
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
men självklart har jag kollat basebandet. Har ett BB på 05.11.00 nu. jag körde ned senaste restoren iPhone1,2_3.1_7C116a_Restore.ipsw från PB & körde den. fråga mig inte hur det kunde ändra basebandet men det gjorde den. Frågan är just nu hur jag får tillbaka den tidigare, alltså en downgrade någon som har något tips?
mvh |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| PwnageTool 3.1.4 släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 33 | 2009-10-15 22:05 |
| iPhone 3gs släppt i USA? | fotbollskillen | Allt om iPhone | 1 | 2009-06-20 14:21 |
| iPhone firmware 2.2.1 släppt | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2009-01-29 18:30 |
| Upplåsningen för iPhone 3G är nu släppt! | iPhoneinfo.se | Nyheter | 1 | 2009-01-01 23:53 |
| iPhone Pwnage Tool 2.0 släppt! | free | Allt om iPhone | 22 | 2008-07-31 16:07 |