![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Inte auktoriserad att föra över apps
Har nyss skaffat en iPhone. I går laddade jag hem tre apps till iTunes som jag sedan tänkte föra över till min iPhone.
Då säger datorna att jag inte är auktoriserad. Och att man ska klicka på Affär och sedan Auktorisera datorn. När man gör det så säger den att "du är redan auktoriserad", men ändå så går det inte att få över objekten till telefonen. Gör jag på fel sätt, eller? De som jag laddade hem hamnar i Program och jag har sedan klickat på telefonikonen och där valt fliken Program och synkroniserat vald mapp. Synkroniseringen påbörjas, men så kommer en ruta upp på datorna som säger att "xxx laddades inte ned till telefonen på grund av att du inte är auktoriserad". |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Ja, det fungerar helt utan problem att ladda hem direkt via iPhone.
Men när jag gjorde det via iTunes och sedan ville föra över till telefonen så vart det problem. Kan det ha att göra med att vi lagt in två telefoner (och alltså har två konton i iTunes) på datorn? Fick samma felmeddelande vid synkningen oavsett vilket av de två kontona vi loggade in på. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
EDIT: Gör man som Bizit.. Så funkar det
![]()
Vit iPhone 3GS - 32 GB | Halebop Vänner med Fri surf. iOS 4.1. limera1n Jailbreak Senast redigerad av Pzych0 den 2009-08-14 klockan 17:06. |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Knäckt..
Hej.
Har försökt allt som skrivits, men kan inte föra över apps från Itunes till min Iphone 3Gs 32Gb. Har Itunes 8 och en massa apps hemtankade (Trodde det var smidigare så) Men jag får bara upp att datorn inte är auktorserad, trots att den är det. Har avauktoriserat datorn, installerat om Itunes, återställt Iphonen. Jag vet inte vad mer jag kan göra? Snälla, mer tips... |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Boys Don't Cry iPhone: vit 3GS 32GB Operatör/Abonnemang: 3Pott399 | Tillval: 3Mobil Surf Turbo (No limits) + 3SMS100 (Ringpott 200kr) Firmware: 3.0.1 (Jailbreaked) Baseband: 04:26:08 Dator: M$ Vista Business sp1 | DELL laptop | WD USB HDD 1TB Övrigt: iPod 30GB | Archos AV500 60GB | MediaMonkey (The Music Organizer for Serious Collectors) |
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Citat:
Stäng av itunes Av installerad itunes Installera itunes igen Starta itunes Sen gick allt bra för mig ... Det är allt jag kan göra .. och gör man exat som det står här så går det. |
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Men - är det någon som vet om det fungerar/inte fungerar att ha två olika konton på iTunes på samma dator (och två iPhones - en till vardera konto)? |
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
![]() |
Citat:
![]() Men, som alltid och om du har tid att lägga - "google is your friend" |
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Är det någon som vet om det fungerar/inte fungerar att ha två olika konton på iTunes på samma dator (och två iPhones - en till vardera konto)?
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
Ominstallationen fungerade tyvärr inte för mig... Så jag tänkte följa råden från:
Apple - Support - iTunes -> Authorization -> Troubleshooting authorization problems -> iTunes repeatedly prompts to authorize computer to play iTunes Store purchases Men grejen är att jag kör som Admin direkt, har ingen användare. Hur ska jag följa deras då? Någon som vill hjälpa? ex: Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
Citat:
Från FAQ. Tycker dock det är konstigt att alla låtar och sånt är kvar i itunes när jag installerade om det... Gjorde jag nått fel kanske? |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Föra över musikvideos... | Molo | Allt om iPhone | 5 | 2009-12-25 00:06 |
| Föra Över apps till ny iphone | nemo1977 | Allt om iPhone | 0 | 2009-03-31 20:14 |
| Föra över kontakter från sim? Simport/isim fungerar inte. | phoenix91 | Allt om iPhone | 2 | 2009-01-07 17:09 |
| Hur kan man föra över filer utan att använda Itunes? | mcolof | Allt om iPhone | 11 | 2008-09-28 14:12 |
| Går det att föra över sms från gamla iPhone till iPhone 3G? | johnolle | Allt om iPhone | 2 | 2008-08-01 10:52 |