![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2008
![]() |
Hur du fixar hörlurar till din iPhone
Hej jag hittade en guide om hur man byter hörlurar på sin iPhone som jag tänkte dela med mig.
http://youtube.com/watch?v=yLzs5aHv3jI http://www.klaraav.se/ipod/iphone-byta-horlurar/ Om ni testar, berätta gärna hur det gick ![]() Senast redigerad av razal den 2008-05-03 klockan 16:39. Anledning: lägga till en sak |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2008
![]() |
Problem med handsfree
Jag vill inte sno tråden här nu men jag undrar bara om det är någon som vet vad det kan bero på om handsfree'n inte fungerar som den ska. Jag kan varken svara, byta låt eller pausa genom att klicka på "sladdmicken".
Är det kanske någon inställning jag missat eller finns det apps som löser detta? tack för svar |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
Citat:
// h
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Kolla även denna länk.
iPhone GDS: När lurarna gett upp! | Mobilkoll.se |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Har du uppdaterat din 3GS till 3.1.3 av misstag? Se hit! | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 834 | 2011-11-26 11:50 |
| Såhär fixar du MMS i 3.0 om något krånglade | steffeiphone | Allt om iPhone | 25 | 2009-12-09 19:47 |
| Väntar du på din iPhone 3GS? | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2009-08-14 05:41 |
| Hur många ikoner har du på din iPhone? | Flipper | Allt om iPhone | 1 | 2008-05-26 07:41 |
| Hur och var köpte du din iPhone? | Sebastian | Allt om iPhone | 0 | 2008-04-11 16:38 |