![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
|
Lite småfrågor ang. Spotify
Tja, jag sökte men hittade inte "de rätta svaren"
![]() Mina frågor 1. Är ni som har Spotify nöjda? 2. Är det gratis datatrafik? Eller måste jag ha fri surf? ![]() 3. Är det någon som köpt premium på pressbyrån/7eleven? Funkar bra? Tack ![]()
iPhone 4 | 32GB | iOS 5.0.1 Pwn'd | Svart iPad Wi-Fi+3G | 32GB | iOS 5.1 Ger support via PM efter 16:00! Senast redigerad av steffeiphone den 2009-11-21 klockan 19:56. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Supermoderator
Mycket känd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Citat:
2. Nej, man måste ha fri surf. Blir jättedyrt annars. 3. Har hört från folk som gjort det att det fungerar bra.
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
lite besviken med fråga 2 ![]()
iPhone 4 | 32GB | iOS 5.0.1 Pwn'd | Svart iPad Wi-Fi+3G | 32GB | iOS 5.1 Ger support via PM efter 16:00! |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Oct 2009
![]() |
1.jag är jättenöjd hur lätt som helst att bara dra igång spotify och lyssna på all musik. något negativt är att man inte kan lyssna på musiken medans man surfar/smsar eller något annat. men det löses snabbt med backgrounder i cydia
2. jag bor inte i någon stor stad men överallt där jag är finns det ändå olåsta wifi nät som jag tar och lånar. går du i skolan så är lösenorden på näten lätta min skola heter hushagsgymnasiet lösen på typ alla nät där är hushagen lol och förut var jag i en ishockeyhall jo där va lösenordet ishockey .3. aldrig provat det är så mycket lättare att bara köpa på internet. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Småfrågor ang. Upplåsning och Jailbreak HÄR | rotkiv | Upplåsning och jailbreak | 3601 | 2 veckor sedan 14:43 |
| Spotify | Coffe | Allt om iPhone | 1 | 2009-08-20 05:57 |
| Lite problem/frågor ang Gyrot | pwrdesign | Allt om iPhone | 2 | 2008-08-29 07:12 |
| Lite frågor ang Iphone | CV! | Allt om iPhone | 3 | 2008-04-12 17:17 |