![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
|
Är helt ny med iPhone
men bättre sent än aldrig![]() Nu till min fråga... telefonen i fråga är JB 3.1.2 Blackra1n, det är det enda jag vet... Nu till frågan: Är det riskfritt att uppgradera Cydia med ngt "essential upgrade package" Det gäller tydligen "Cydia installer" ngt....då det tydligen var out of date??? är det riskfritt att göra det på min JB iPhone utan att pajja ngt nu som stör upplåsning osv?? Som sagt, ni får usräkta men helt grön på detta, försöker hålla reda på JB, program hit o dit, det e fan inte lätt ![]() ![]() ps. personen jag köpte den av sa till mig att hålla mig ifrån allt vad uppgraderingar hette... men det var kanske bara i iTunes?
iPhone4 32Gb iOS 4.2.1 JB: Nej Mac Mini Senast redigerad av Tobbe_L den 2009-12-04 klockan 09:08. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Kör AptBackup så kan du bara återställa alla crackade ipa's etc om du råkar klanta dig.
Det absolut värsta som kan hända är att man är tvungen att köra en återställning, och har man kört AptBackup så får man med alla cydia-apps med. Jag säger; pilla på. ![]()
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Är det värt att uppdatera till 3.1.3 | CLS | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2010-03-04 23:54 |
| 3 anledningar att JB:a ? | Tommie_L | Upplåsning och jailbreak | 26 | 2010-02-16 22:25 |
| Är en ny 3G alltid ok att Jb:a | Bjojoh81 | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2010-02-10 21:14 |
| Problem att uppdatera till 2.2.1 | Snwstrm | Allt om iPhone | 3 | 2009-05-08 14:06 |
| 2.2 utan att uppdatera baseband med Windows - LÄS HÄR! | iphonekillen | Upplåsning och jailbreak | 68 | 2009-04-01 17:32 |