![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
hej på er! jag har lite problem när det kommit nya uppdateringar i AppStore, det går jättebra att installera dom men när jag sen går in i AppStore igen så ligger uppdateringen fortfarande kvar! någon som råkat ut för detta??? eller är det bara ett tillfälligt problem från Apples sida??
![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Har precis likadant och har haft det så i ett par veckor.
Har försökt hitta lösning på felet, men tyvärr utan att lyckas. Otroligt irriterande. ![]() Det brukar gå att installera uppdateringarna om man går in lite senare under dagen och testar igen. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Jag råkar också ut för det med jämna mellanrum, verkar vara en ganska vanlig bugg.
App Store Bugs: App Updates Downloading Over and Over and Over Again | The iPhone Blog |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Enligt iPhonemania.se, så får du vänta några timmar, en dag och testa igen.
Här skriver han ett inlägg och förklarar varför det blir så. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Appstore med Jailbreakad iPhone? | Jawsmack | Allt om iPhone | 3 | 2009-12-20 19:21 |
| hjälp - problem med appstore reg. | 0ddish | Allt om iPhone | 1 | 2009-11-04 12:11 |
| Appstore med iPhone 2G | Macys | Allt om iPhone | 3 | 2008-12-06 13:59 |
| Problem med program från appstore | G8- | Allt om iPhone | 1 | 2008-09-10 17:19 |
| Problem med appstore (priserna står i $) | chix | Allt om iPhone | 12 | 2008-09-08 19:18 |