![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
|
Hejsan!
Har precis köpt en Iphone till mig och frugan. Har laddat ner Itunes från apple.com. Nu till mitt problem. Jag kan inte öppna ett konto i Itunes. Använder min hotmail adress. Jag går in på Affär och trycker på skapa konto. Kommer ditt där man ska skriva i sitt VISA eller Mastercard. Fyller i namn och adress och telenummer. När jag fyllt i allt på den sidan så får jag upp ett felmeddelande som lyder: "Please enter your apple ID and password, then click billing info and update your payment information. If u cancel you may not be able to buy music until this billing issue has been resolved." Vad beror detta på?! Nån som haft liknade problem eller vet hur jag ska gå till väga?! //Mvh Håkan |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Fanns det någon lösning för detta? Utan att behöva välja "creditcard none" ?
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Förstår inte riktigt din fråga. Lösningen är ju att välja "creditcard none" eller skriva sina kreditkort uppgifter. Vad för sorts lösning är du ute efter?
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2011
![]() |
Citat:
Tjena jag har samma problem, varje gång jag ska ladda ner ett spel (gratis) så skriver dom samma sak, kan nån hjälpa mig ? Tack |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| kan inte aktivera mitt aol mail konto! | shotmyheart | Allt om iPhone | 0 | 2009-11-13 00:00 |
| Apps vill inte öppna (tex wikipedia) | Yourarsenal | Allt om iPhone | 2 | 2009-08-23 15:20 |
| Kan inte göra ett iTunes konto | donald | Allt om iPhone | 10 | 2009-04-24 17:12 |
| Vill Inte öppna Några Apps | henriknewstream | Allt om iPhone | 6 | 2009-01-04 12:57 |
| Kan inte radera mitt Mail-konto? | deluxenoone | Allt om iPhone | 1 | 2008-10-04 11:31 |