![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
Återställa iPhone
Jag har sedan länge väntat på ett sätt att jailbreaka min lur som har 3.1.2 och tillslut så fixade jag det, dock så verkar det som att vissa prog i cydia inte fungerar med min version utan krashar ganska enkelt. Nu vill jag återställa till en tidigare mjukvara för att kunna jailbreaka den igen och få dessa program att fungera men jag vill inte förlora någon av den informationen jag har på min lur, t.ex. alla sms osv, hur skall jag bära mig åt?
//Gustafsson |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
sms/kontakter sparas ju när du gör en säkerhetskopia (stoppa in telefonen i datakabeln och ha den kopplad till datorn, öppna iTunes, högerklicka på telefonen och välj säkerhetskopiera) så det är ingen fara.
Vilken firmware hade du tänkt att återställa den till? Apple signar inte alla firmware`s utan slutar upp när det kommer nya ![]() |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
. Osäker på om dom ens signar 3.1 längre, men ska låta det vara osagt.Om din telefon skeppades ut med firmware 3.1.2 så kommer du inte kunna nergradera till något lägre än 3.1.2 oavsett om apple signar lägre. |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
För den lille teknokraten i oss alla: Viewer - TUAW Live Chat with Jay
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
MEN.. Du kan inte få tag på en tidigare SHSH, då du inte är på någon äldre firmware och du kan inte ta dig till en äldre firmware e.g 3.0 när du inte har SHSH för 3.0. |
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
Hämtade hem härifrån: statusnotifier - Project Hosting on Google Code Då fungerade allt som det skulle. |
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Det enda anledningen jag skulle kunna tänka mig nergradera skulle vara för ibluetooth. Har väntat länge på en lösning, ska komma till jul men man vet aldrig.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| återställa iphone | thempan | Allt om iPhone | 15 | 2010-06-14 14:59 |
| Återställa jailbreakad iphone | Cecilia | Allt om iPhone | 1 | 2010-03-18 19:31 |
| Återställa iPhone 2.1 | cmts | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2009-12-23 19:52 |
| Hur återställa originaltema utan att återställa hela telefonen? | r_o_n | Allt om iPhone | 6 | 2009-03-16 07:34 |
| Återställa min iphone | filmdirekt | Allt om iPhone | 1 | 2008-10-11 09:50 |