![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
MUS app
Någon som vet en bra musapplikation?
Jag vill helt enkelt att datorn skall tro att iphonen är en mus i någon form, utan att jag behöver installera något i datorn... har nämligen en bärbar där styrpinnen ibland låser sig och då vill jag kunna ha telefonen som en externmus, i nödfall, för då brukar fanskapet låsa upp sig. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
jo, men den kör via wifi och den är redan upptagen.... dessutom så krävs installation på pc'n, som kör ubuntu....
Jag letar efter något som via usb'n talar om att den är en mus.... men tack för tipset ändå, kanske något för andra datorn |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Jag Kör Air Mouse och det funkar helt ok. Letade länge efter en AirMouse-liknande app som använde BT för att ansluta till datorn, Men hittade inget vettigt. Detta var några månader sedan, så det kanske har hänt något nytt på den fronten som jag har missat
![]()
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Använd din iPhone som tangentbord och mus för datorn. | steffeiphone | Allt om iPhone | 12 | 2011-03-16 15:28 |
| FTP app. | plutonium | Off-Topic | 2 | 2010-02-17 20:06 |
| Trådlös mus slutat fungera :( | stickaaan | Off-Topic | 2 | 2009-12-22 16:51 |
| SR app | jolinjom | Allt om iPhone | 2 | 2009-01-03 23:20 |
| Betala för redan köpt app i App Store? | jolinjom | Allt om iPhone | 3 | 2008-08-06 05:42 |