![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
panik på safari ! (koppla bort mobilanpassning ??)
Tjena.
skafa iphone för någon dag sedan o älskar den brutalt. dock är där en sak i safari som jag stör mig oehört på. att så fort där finns en mobilampassning till en sida så går dne in på detta. allt fårn aftonbladet till vissa hemma bloggar. oehört frustrerande ibland och undrar om detta inte går att välja bort någonstans ? gick o göra de i min Sony innan nämligen. letar o letar i iphonen men hitta rnget för de... snälla snälla snälla hjälp mig :/ :/ ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
Reg.datum: May 2008
![]() |
Hej!
Har du jailbreakat kan du enkelt lösa det genom att installera UAFaker från Cydia. Har du inte jailbreakat tror jag dessvärre inte att det finns någon lösning. Dock har vissa mobilanpassade sidor en knapp som tar dig till vanliga sidan. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Råkat tagit bort safari och voice control.... | -JB- | Allt om iPhone | 25 | 2010-02-28 22:49 |
| Tip! För att få bort repor på iphone | BarateaU | Allt om iPhone | 5 | 2010-01-22 12:48 |
| Högerklick i safari på iphonen? | Kurtson | Allt om iPhone | 4 | 2009-08-02 10:36 |
| Spara Bilder på din iPhone via Safari | deluxenoone | Allt om iPhone | 6 | 2008-12-19 12:19 |
| Wifi problem att koppla på | Olliver | Allt om iPhone | 7 | 2008-10-28 18:25 |