![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Har du mac så är det bara öppna adressboken och sen lägga till en grupp där och dra dom personer som du vill ha i gruppen.
OT Vore bra om man kunde SMSa en hel grupp.
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
väldigt smidigt att man kunde markera alla på en gång och få med dem, samt att göra egna grupper.
jag vet att jag ställer många frågor, men jag söker en j-a massa också och trägen vinner, ibland hittar man vad man letar efter. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Apr 2009
![]() |
ABGrouper är ett gra program MEN. Det verkar som det inte klarar av kontakter som bara har företagsnamn. (Alltså där för och efternamn saknas.)
Jag hoppas att är så enkelt att jag har missat hur man lägger till en sådan kontakt. Vet någon av er hur jag lägger till en sådan kontakt i ABGRouper? |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2012
![]() |
det funkar ju inte alls - trodde jag först. Denna post är redigerad då jag rättar mitt nedanstående inlägg:
"ABGrouper är ju precis likadan som vanliga adressboken, förutom att man kan skapa grupper. Men man kan inte lägga kontakter i gruppen o då försvinner ju liksom hela vitsen. Det som visas på skärmdumparna från appen i Appstore verkar vara helt missvisande då den mainfunktionen inte tycks finnas. " Det fanns visst, bara man trycker på edit och lite så. Jättebra app, så skönt när man är på tex resande fot att slippa vara beroende av en dator. Tycker det är lite märkligt att Apple inte gjort detta i sin Adressbok - åtminstonde i onlineversionen av icloud. Då är man inte beroende av sin egen hemmadator iaf.
Vår familj kommunicerar och integrerar med 1 x iPhone 4S (min) 2 x iPhone 4 1 x HTC Senast redigerad av MacSunzet den 2012-01-24 klockan 09:18. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| HJÄLP! Kontakterna försvann med synkning? | leylack | Allt om iPhone | 8 | 2010-03-15 21:05 |
| Sortera kontakterna på förnamn? | John | Allt om iPhone | 1 | 2009-05-12 11:04 |
| Hur får jag in kontakterna i telefonen efter Jailbreak-Quickpwn installeringe?n | SeltroN | Upplåsning och jailbreak | 6 | 2009-01-16 20:23 |
| kan inte flytta kontakterna? | Voltman | Allt om iPhone | 2 | 2008-05-14 10:48 |