![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
lägga över långfilmer på iphone 3g
tjenare, köpte en iphone 3g för några dar sen o nu ksa man till vemdalen så skulle vilja lägga in lite filmer att kolla på.
så undrar hur ja gör? tacksam för svar |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Funkar det inte med drag n drop i iTunes och sedan synka?
Om inte så får du köra med att ssh:a över filmerna till en mapp och sedan ha en videospelare som klarar av att spela upp formatet som filmerna är i och kan bläddra till mappen som du förde över filmerna till. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
om ni menar backen i vemdalen med en skylt innan man brakar ner där det står "varning, endast för extrema åkare" med en dödskalle så är den fan livsfarlig! haha jag var där för ett par år sen och åkte bräda ner där. man tar cirka två svängar sedan är man uppe i 200 km/h haha. efter halva backen drog jag i arslet och kanade ner sista biten i väldigt hög fart
![]() |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
|
XviD4PSP Winnydows Home är det bästa av alla konverteringsprogram. Klarar även undertextfiler av olika slag. Bl.a .srt, dessutom är det freeware.
Finns en hel del fasta inställningar på upplösning m.m. som gör det otroligt lätt att använda. Helt reklamfritt och ett "riktigt" program.
Senast redigerad av r_o_n den 2010-01-16 klockan 00:09. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| lägga in video i iphone 3g jb | volvo-s60 | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-10-06 21:24 |
| problem att lägga över program | superjonta | Allt om iPhone | 3 | 2009-04-10 11:37 |
| Vill lägga in film i min iPhone 3G | Sotaren | Allt om iPhone | 6 | 2009-03-13 22:48 |
| Lägga över nummer från min gamla telefon till iphone? | mcolof | Allt om iPhone | 2 | 2008-08-23 23:56 |